• MOJE ODCHUDZANIE
    Czyli co robić, by nie chudnąć :D Wyznaję jedną zasadę: by schudnąć po prostu trzeba mniej jeść i mieścić się w deficycie kalorii- moja porażka! Nie gotuje wykwintnie- stawiam raczej na prostą, błyskawiczną i niewyszukaną kuchnię. Regularnie za to ćwiczę w domu przed TV.
    Zobacz
  • PLUS SIZE
    To, że noszę większy rozmiar, nie znaczy, że mniej lubię bawić się modą, choć na codzień wybieram raczej adidasy i bluzę. Większy rozmiar nie przekreśla mnie jako człowieka! Dziś już wiem, że jestem tyle samo warta co inni i to nie rozmiar mnie definiuje.
    Zobacz
  • CZAS WOLNY
    Mój czas wolny to przede wszystkim 9-letni syn, córkopies Masza oraz granie w gry, szczególnie jedną- The Sims 4 aktualnie. Sul sul! Uwielbiamy też spacerować.
    Zobacz
Haj Biczes!
Witaj. Miło mi, że tu jesteś. Mam na imię Ewelina, jestem przed 30tką, pracuję jako kasjerka, a po godzinach jestem mamą 9-latka. Od zawsze się odchudzam, ale tak na prawdę już dawno zaakceptowałam obecną siebie. Uwielbiam Maka i Redsy. W wolnej chwili gram w Simsy.
Chcesz wiedzieć więcej?
czytaj

Marzec 21 | Nowa waga, czyli aktualizacja + wymiary

Jak wagę zamówiłam, tak przyszła dopiero w zeszły piątek (19.02). Jakoś nie miałam weny przez weekend, by przysiąść i zaktualizować Wam pomiary. Wiedzcie jedno. Jestem przerażona!

No żesz kuwa mać zajebana. Tamte wagi z poprzedniego postu jednak były prawdziwe!
Dla przypomnienia waga z jednego dnia: niebieska, moja po południu, kolejne to jedna waga w południe, w dwóch różnych miejscach. 

Luty 21 | brak pomiarów ze stycznia (?) i lekki wkurF


Teraz zobaczcie porównanie waga obok wagi.
blisko +6kg
No nic, nie będę lamentować, trzeba się wziąć do kupy. Ja cały czas trzymam się tego, by zejść do dwóch cyfr- tylko dlaczego to takie trudne i wyżej pod górkę? :p 

Jest to przykre troszkę, choć wiadomo- to tylko liczby, ale niestety nie małe. I teraz dalej, niż bliżej do 9 z przodu. No, ale nic! Nie poddaje się! 
Póki co na dzień dzisiejszy pozostało 34 dni do końca postu, które wzorowo zaliczam i myślę, że to mi bardzo pomoże jeśli chodzi o wagę, ale ciiiii.

Plan na marzec

Przede wszystkim chcę po ogarniać porządki. Na tym się skupię w tym miesiącu.
Treningi to standardowo: w dni robocze, ok 30 minut dziennie.
Myślę też nad ograniczeniem kawy, bo to jednak w moim przypadku puste kalorie (ok. 150kcal z mleka! na jedną porcję). A wiadomo, kawy się samej nie pije ;)

A jak u Was? Działacie? Podsyłajcie linki do Waszych blogów/ fanpejdży/ insta.