• MOJE ODCHUDZANIE
    Czyli co robić, by nie chudnąć :D Wyznaję jedną zasadę: by schudnąć po prostu trzeba mniej jeść i mieścić się w deficycie kalorii- moja porażka! Nie gotuje wykwintnie- stawiam raczej na prostą, błyskawiczną i niewyszukaną kuchnię. Regularnie za to ćwiczę w domu przed TV.
    Zobacz
  • PLUS SIZE
    To, że noszę większy rozmiar, nie znaczy, że mniej lubię bawić się modą, choć na codzień wybieram raczej adidasy i bluzę. Większy rozmiar nie przekreśla mnie jako człowieka! Dziś już wiem, że jestem tyle samo warta co inni i to nie rozmiar mnie definiuje.
    Zobacz
  • CZAS WOLNY
    Mój czas wolny to przede wszystkim 9-letni syn, córkopies Masza oraz granie w gry, szczególnie jedną- The Sims 4 aktualnie. Sul sul! Uwielbiamy też spacerować.
    Zobacz
Haj Biczes!
Witaj. Miło mi, że tu jesteś. Mam na imię Ewelina, jestem przed 30tką, pracuję jako kasjerka, a po godzinach jestem mamą 9-latka. Od zawsze się odchudzam, ale tak na prawdę już dawno zaakceptowałam obecną siebie. Uwielbiam Maka i Redsy. W wolnej chwili gram w Simsy.
Chcesz wiedzieć więcej?
czytaj

Foodbook 3/2021


No w tym tygodniu poszło mi zdecydowanie lepiej. Trzymałam treningi, dieta też pod kontrolą, choć oczywiście jest jeszcze dużo pracy przede mną jeśli chodzi o jadłospis. 

Nie ukrywam, że samej sobie pomógł mi bardzo poprzedni wpis.
Zobacz: 

Skąd mam widzieć ile mogę jeść by schudnąć - czyli jak PROSTO obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Liczymy na moim przykładzie


I jakby się nad tym zastanowić to właśnie takim trybem zawsze chudłam, bo od wieki wieków szalałam kalorycznie w weekendy, a mimo wszystko waga spadała. I tego się będę póki co trzymać.


Co już zauważyłam to, może i mam nadal wielki apetyt, ale szybko zaspakajam głód. Pół weekendowej porcji sprzed tygodnia wystarcza mi w zupełności. Co do wagi to nie mogę nic powiedzieć, bo prawdopodobnie mam zepsutą i oszukańczą, więc muszę kupić coś nowego. I choć serce krwawi to muszę Wam napisać, że moja to chyba z dobre 4kg ODEJMOWAŁA :(((. 

Poniedziałek 18.01
śniadanie: 2 kromki posmarowane chrzanem, wędlina drobiowa, sos sweet chilli + pomidor i ogórek i herbata
obiad: bułka z wędliną, warzywami + sok pomidorowy
przekąska: kawa z mlekiem + kawałeczek makowca
kolacja: mini kanapeczki z kiełbasą żywiecką i warzywa + piwo free

Wtorek 19.01
Śniadanie: kanapki z kiełbasą żywiecką na chrzanie, warzywa + herbata
obiad: warzywa na patelnie z tofu na łyżeczce oleju
przekąska: kinder delice i kawa z mlekiem 
kolacja: garść chipsów paprykowych i piwo free
Środa 20.01
Śniadanie: parówka, pomidor, papryczki antipasti, ketchup, musztarda
obiad: warzywa na patelnie z tofu na łyżeczce oleju
przekąska: 2 bułeczki i kawa z mlekiem 
kolacja: pizzerka, garść chipsów paprykowych, piwo free

Czwartek 21.01
Śniadanie: mini kanapeczki z almette, pomarańcza, jabłko
obiad: sałatka pomidor, pół mozarelli light, oliwki czarne, ogórek
przekąska: grzesiek mega i kawa z mlekiem
kolacja: miska chrupków kukurydzianych i piwo free
Piątek 22.01
Śniadanie: 2 kromki z almette, pomarańcza, jabłko
obiad: pizzerka + warzywa
przekąska: kawa z mlekiem
kolacja: 2 kawałki pizzy, 2 x piwo okocim arbuz

Wiem, że zdjęcia są fatalnej jakości, wynika to niestety z tego, że najczęściej są "robione na kolanie", na szybko, szczególnie te w pracy :p A i powiem Wam, że z piwem 0% nie czuję że dietuje :D a o to chyba chodzi co nie?