• MOJE ODCHUDZANIE
    Czyli co robić, by nie chudnąć :D Wyznaję jedną zasadę: by schudnąć po prostu trzeba mniej jeść i mieścić się w deficycie kalorii- moja porażka! Nie gotuje wykwintnie- stawiam raczej na prostą, błyskawiczną i niewyszukaną kuchnię. Regularnie za to ćwiczę w domu przed TV.
    Zobacz
  • PLUS SIZE
    To, że noszę większy rozmiar, nie znaczy, że mniej lubię bawić się modą, choć na codzień wybieram raczej adidasy i bluzę. Większy rozmiar nie przekreśla mnie jako człowieka! Dziś już wiem, że jestem tyle samo warta co inni i to nie rozmiar mnie definiuje.
    Zobacz
  • CZAS WOLNY
    Mój czas wolny to przede wszystkim 9-letni syn, córkopies Masza oraz granie w gry, szczególnie jedną- The Sims 4 aktualnie. Sul sul! Uwielbiamy też spacerować.
    Zobacz
Haj Biczes!
Witaj. Miło mi, że tu jesteś. Mam na imię Ewelina, jestem przed 30tką, pracuję jako kasjerka, a po godzinach jestem mamą 9-latka. Od zawsze się odchudzam, ale tak na prawdę już dawno zaakceptowałam obecną siebie. Uwielbiam Maka i Redsy. W wolnej chwili gram w Simsy.
Chcesz wiedzieć więcej?
czytaj

Taneczne kanały na YouTube | Dance Fitness, dance cardio, ZUMBA PRZEGLĄD

Dzisiaj mam dla Was garstkę ciekawych i energetycznych kanałów fitness, ćwiczeń i treningów.
Każdy z nich posłuży bardziej za urozmaicenie codziennych ćwiczeń, niż za pełnowartościowy trening. Pamiętajcie, że ćwiczenia można ze sobą łączyć i utworzyć własny całkowity trening, albo dołożyć po prostu do obecnych swoich ćwiczeń w ramach urozmaicenia.

Pamiętajcie, że nawet przed jednym klipem wręcz TRZEBA rozgrzać ciało!

foto: fashioninformers.com

1. The Fitness Marshall- jest to mój top of the top. Caleb tworzy prostą choreografię do jednej, najczęściej współcześnie granej w radiach piosenki. Jedna piosenka- jeden film, czyli ok 3min. Jak robiłam sobie taki trening z Calebem to robiłam sobie playlistę z okołu 10 piosenek. Dla mnie idealne, ze względu na to, że większość piosenek znam i lubię i takie krótkie treningi fajnie modelują brzuch i biodra, nie potrzeba dużo miejsca- w zasadzie tańczymy w miejscu. 

foto: dailymotion.com

2. Keaira LaShea | Superherofitnesstv- ja ją pokochałam za energię, ale i za to, że przy jej krótkich filmach można się nieźle napocić. Keaira ma bardzo fajne ćwiczenia także po za swoim kanałem np. tabaty w BeFit (link będzie niżej). Keaira ma dużo ćwiczeń na brzuch- wszystko na stojąco, w tanecznym rytmie, ale są i również bardziej klasyczne ćwiczenia. Ćwiczenia trwają od 10min nawet do godziny, ale zdecydowana większość to krótkie treningi, które urozmaicą nam codzienność. 

foto: youtube.com

3. Michelle Vo Fitness- tutaj są i krótkie filmy i normalne godzinne treningi, czyli taka Zumba. Muzyka jest właśnie taka latino, jest też trochę bardziej znanych utworów- nie wiem, ale mi się jakoś lepiej ćwiczy jak znam nutę. Nie przerażajcie się, bo na prawdę fajnie się ćwiczy :)

foto: youtube.com

4. RedStudio- bardzo starannie dobrane choreografię, ALE spokojnie można je powtórzyć w domu ;). Jedna piosenka- jedna choreografia. 
I like It | Mad love (Mabel) | Mad love (Sean Paul)

foto: youtube.com

5. MYLEE Dance- podobnie jak wyżej. Każda piosenka ma inną choreografię. Są też 10-minutówki (najczęściej są to 3 takie same choreografie- jedna piosenka powtarzana 2 razy). Dosyć trudne układy, myślę, że trzeba kilka razy powtórzyć, by w pełni opanować, ale dla kogoś kto to lubi taki problem to nie problem. 

foto: rtlnieuws.nl

6. Saskia's Dancsschool- tak jak większość Dziewczyny nagrywają pojedyncze choreografie, za to moją bardzo fajne playlisty. Nie tylko pląsanie w rytm muzyki, ale także brzuszki, czy planki, burpee- już bardziej zaawansowane. Klasyczna playka tutaj. Zawsze możecie stworzyć własne!

Ciekawe serie i pojedyncze filmy warte uwagi


1. Burn to the bit dance intervals- 4x4, czyli 4 tabaty po 4 powtórzenia po 20 sekund.
Ja myślę, że dla początkujących do super sprawa, by zacząć od takich treningów. Całość trwa ok 16minut z rozgrzewką i rozciąganiem. African | Hip hop | Reggaeton | Booty Pop


2. Hip hop Tabata- Również Keaira, tym razem w Popsugar i podobnie jak wyżej, z tym że jest 7 tabat.


3. Soca dance fitness- są 4 serie, w każdej ćwiczyme 30sek x 4 powtórzeń i na koniec powtarzamy choreografię z każdej serii, czyli tańczymy jakby cały taniec. Link 1 | Link 2 | Link 3


4. 30-Minute Caribbean Dance Workout- nie ćwiczyłam tego, ale fajnie się zapowiada- coś innego, bo z chustami.


5. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym pominęła typowy taniec brzucha Belly Dancing Workout For a Toned Core-nie dajcie się zwieść, jest okropnie trudny. Łatwiejszy i krótszy trening jest od Keairy (Belly Dance).

Dziewczyny i Chłopaki koniecznie dajcie znać, czy lubicie tańczyć. Ja nie potrafię, ale uwielbiam, choć obecnie odsunęłam troszkę taniec na rzecz tabat i interwałów. Ale pisząc tego posta postanowiłam, że raz w tygodniu, w ramach także odpoczynku warto wprowadzić taniec na nowo :) 

Macie coś jeszcze? Podzielcie się!