Mix ćwiczeń na brzuch, boczki i talię na stojąco, najlepsze dla otyłych, początkujących i średniozaawansowanych

by - marca 16, 2018


Hej Kochani. Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy z serii mixu ćwiczeń, który znajdziecie za darmo na YouTubie. Pierwszy z serii skupi się na brzuchu, który jest zmorą większości z nas. Jak nie bojler z przodu, to wylewające się boczki, czy talia jak u pszczoły.
Wybieram ćwiczenia, które sama ćwiczę/ ćwiczyłam. Większość z nich nie obciąża kolan, ani stawów, więc spokojnie mogą je wykonywać początkujący, w tym otyli gracze, tak jak ja.

***** Nie jestem lekarzem, polecam ćwiczenia z własnego doświadczenia. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do rozpoczęcia ćwiczeń, szczególnie kiedy nigdy nie ćwiczyłaś, bądź masz sporą otyłość, po prostu skontaktuj się z lekarzem lub trenerem. *****


Jak ćwiczyć?
Wprowadź ćwiczenia do stałych treningów. Jeśli dopiero zaczynasz wykonuj przez 3-5 dni po jednym programie. Z każdym kolejnym tygodniem urozmaicaj swoje ćwiczenia. Mixuj je i mieszaj. Najlepsze efekty osiągniesz wybierając jeden/kilka programów i regularnie je powtarzając np przez miesiąc. Rób jak tylko masz ochotę, bo nie same efekty przecież są ważne jak dobra zabawa i trochę spalonych kalorii. Powodzenia!

Klasyk. Tego musi każdy spróbować i gwarantuję, że każdy na drugi dzień nie będzie mógł się ruszyć w pasie ;)

Nowsza wersja boczków Tiffany, bardziej dynamiczna i bioderka jak zawsze w ruchu.

Mogłabym zaryzykować i stwierdzić, że to trzecia część serii Tiffany. Przyjemnie się ćwiczy boczki, talię i plecy. Dość intensywne. Jak przeważnie u Tiffany, mini trening trwa ok 10 minut.

30 sekund na 5 ćwiczeń w 3 seriach. Nie są jakoś bardzo skomplikowane, nie ma dużych przerw między seriami, więc to na plus. Minusem po jakimś czasie może być wiecznie szczęśliwa trenerka i ten jej zachwyt po każdym ćwiczeniu ;)

Wrzucam pierwszy z 3 mini challenge. Tylko 3 ćwiczenia na tydzień. Według mnie jednak dobre są jako dodatek do treningu, chyba, że połączymy je w jeden całościowy. Challenge 2, challenge 3.

Te 3 serie z Suzaną też mi się spodobały, bo skupiają się na talii, a angażują także pośladki i nogi.

Podoba mi się ten program z kilku powodów. Jest krótki, intensywny i oprócz brzucha i zaangażowanego całego ciała pracuje też mocno serce, więc podkręcamy tempo spalanych kalorii. Ponadto miejscami mamy podzielony ekran i jest wersja ćwiczeń dla zaawansowanych oraz początkujących.

Intensywne, będziemy potrzebować ciężarku. Przez 10 minut wykonujemy kilka ćwiczeń w jednej serii. Każde ćwiczenie trwa 50 sek. Na końcu jest bonus w postaci bocznego planku, który można śmiało ominąć.

Ćwiczenia, które skupiają się bardzo na boczkach i talii, ale co ważne, przez te 8 min pracuje całe ciało. Będziemy potrzebować jedynie krzesła. Nie wyglądają, ale są dość intensywne.

Mamy 3 serie po kilka ćwiczeń w tanecznym rytmie. Keaira wielokrotnie powtarza w swoich filmikach, że brzuch powinien "chodzić" cały czas podczas treningu. Ważne, by nauczyć się napinać mięśnie podczas ćwiczeń. Bardzo fajne, polecam wszystkim. Całość trwa 15 minut i ja się poce na tym do dziś hehe.

Ćwiczenia z ręcznikiem. 2 BARDZO INTENSYWNE serie, dość szybkie tempo i pracuje cały czas całe ciało. Na koniec jest cool down, bo nie ma co się dziwić- 15 minut pracujemy ostro.

Taniec brzucha z Keairą to sama przyjemność. Mocno pracuje brzuch. Na początku mamy spokojną rozgrzewkę, czyli serię bez muzyki i wdrażamy się w ruchy, później mamy 3 serie. Każda po ok 4min tańca.

Krótszy trening z Leilą. Na necie jest mnóstwo instruktaży tańca brzucha. Wybrałam ten, bo pracują tu mocno biodra.

Ten oprócz mocno pracującego brzucha, angażuje też całe ciało.

Jest to w zasadzie cały trening. I przyznam szczerze, że umieściłam ten film tutaj tylko dlatego, że uważam, że jest dobry dla początkujących, czy otyłych. Facet (nothing special) ćwiczy intensywniej, a babeczka wykonuje lżejsze ruchy. Jeden cykl ruchu trwa około minuty. Potrzebujemy butelki wody/ hantli. Przed rozpoczęciem mamy przegląd ćwiczeń jakie będziemy robić. Po za tym dla mnie za nudny, ale może komuś się przyda.

I znowu Suzana. Tym razem w 3 setach około 10 ćwiczeń (nie liczyłam). Cardio i abs w jednym. Trening może dać niezły wycisk, choć nie wygląda. Zaletą jest to, że nie ma długich przerw, więc jeśli masz ochotę zatrzymujesz i bierzesz łyk wody, jeśli nie to lecisz dalej z koksem ;)

Do ćwiczeń będzie potrzebna nam piłka. Myślę, że nawet nada się taka zwykła, klasyczna piłka dziecka na początek. Wiele różnych ćwiczeń, troszkę nudne, ale na pewno poruszą każdy jeden mięsień do działania. Zamiast drążka użyj krzesła.

Do dzieła!
I to tyle na dziś. Mam nadzieję, że coś uda Wam się wybrać spośród tych ćwiczeń. Jeśli znasz inny tego typu trening, który jest zamieszczony na YouTubie daj znać w komentarzu.

You May Also Like

0 komentarze